? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

May 12, 2009

PERCAYAKAH KAMU??

ini la pic terbaru aku..huhuhuhu..sori la penampilan aku bkn begini sbnrnye diluar..ini ble aku sdg menyelongkah almari kwn2 aku dan mencuba baju mereka..huhu..sori la klu penampilan aku begini pon menjadi bhn ketukan lg.huhu..aku hnya mencuba pakaian kwn2 aku sahaja ketika waktu lapang..hohoho..tyme gemok dulu aku agak malu ble hndak mengenakn pakaian begini coz dgn bdn aku yg agak besar jd agak ssh utk memilih pakaian yg sesuai..ble pki ketat jek mula dipersoalkn..tp aku jns yg x ksh pe org nk kata yg memahami aku adalah teman2 rapat aku..ye dak kwn????thn lps berat aku 74kg kini berat bdn aku 58kg jek..aku dpt kembali ke zaman dlu..bkn bermakna aku x bersyukur dgn ape yg tuhan kurniakn cma aku ingin merasai zaman sekolah rndh dlu yg berat aku ketika itu sekitar 53-55kg..aku sentiasa bersyukur dgn apa yg ada pd aku skrg ne..alhamdulillah..skrg2 aku berusaha utk menguruskan bdn aku..hakhakhakhak...sengal la aku ne..aku rindu mahu jmp teman licious ku..tgu MUNY blk MALAYSIA kte wt reunion..huhu..muny sory erk pki camni aku try baju kwn aku jek tyme bosan kan mula aku nk meroyan..hohoho..k la kpd teman2 licious love u la..huh..daa~~~

0 comments: