? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

May 12, 2009

AKSINYA MEMIKAT HATIKU!!








tatkala aku merinduinya aku akn menatap gmbrnye mahupon 3g utk melepaskn kerinduan ku terhadapnya..aksinya begini sgt senang bikin aku ketawa wlupun dlm keadaan sedih..die bikin sume org menyayanginye..tanpanya terlalu nmpk kekosongan dlm family aku.. "apish cik ika syg kamu sgt2" ..gelagatnye selepas dibotakkn sgt mencuit hati semua org..diala cinta hati ku..tyme merakam pic ini sume sdg memerhatikannye..roti yg diberikan dlm kuantiti sedikit dy lgsg x hiraukn..lalu ade yg memberi dgn kuantiti yg byk..dy lgsg x mengendahkn org sekililing..rmi yg gelak ketika ini termasuk la aku..lalu sepupu aku ade yg berkata "huh..mkn kenyang2 dik mlm ne jlnkn kerja mcm biasa..smlm bg mknn x ckop ko wt kja pon sikit.." org disekeliling terbahak2 membatai gelak..termasuk ank buah kesayangan aku ne..ibarat dy mengerti kata2 sepupu aku tu..kt rumah ble berkumpul dy sering mendapat perhatian..sana sini ade sje yg mengambilnya n bertukar tgn dri sorg ke sorg memegangnya..ibarat dy plg berkuasa menguasai hati kami..huhu..hati aku sgt merinduinya..xleyh la nk cerita psl dy nnt aku sedih..aku da lame x jmp gan dy coz bz gan exam..nnt cik ika blk mgu ne cik ika nk cium apish puas2..luv u syg..muackz.. :-*

0 comments: