? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

May 12, 2009

AUTOSHOW AT PERODUA RAWANG!!








kereta-kereta ahli kelab TIFFANA HOUSE FAMILY yg lain. pelbagai bentuk yg mereka lakukan utk menarik perhatian masyarakat..huhu..gempak la TIFFANA..moga maju jaya buat ahli kelab TIFFANA HOUSE FAMILY!!!










Ini adalah hiasan dalaman pada kereta mereka. Begitu kreatif ahli kelab TIFFANA HOUSE FAMILY yg sanggup berhabis duit utk menghias kereta semata-mata bagi menarik parhatian pengunjung karnival itu mendekati kereta mereka.











TARIKH : 10/5/2009
HARI : AHAD (8.30PG-3.00PTG).
TEMPAT : PERODUA MANUFACTURING RAWANG.

Pada hari itu telah berlangsungnya karnival perodua dan pelbagai aktiviti yg telah dijayakan seperti autoshow yg telah dibuka penyertaannya khas untuk staff perodua sahaja. Pelbagai jenis kereta blh menyertainya. Di atas adalah sebahagian daripada kereta yang menyertai aktiviti tersebut. Kereta di atas adalah kepunyaan ahli2 kelab tiffana house family yang menggunakan tema "loco style" dan "vip style" sbg motif utama kelab mereka. Wang ringgit tdk menjadi mslh bg mereka yg mempunyai minat begitu mendalam terhadap kereta. Mcm2 idea yg terhasil utk menghias kereta seperti ini contohnya "memasang kening di lampu hadapan,memasang canvas top,memakai tombol gear kristal dll. Hiasan dalaman kereta ini juga sgt menarik dan membuat org terpesona apabila melihatnya dan tdk percaya bahawa lelaki juga pandai menghias kereta mereka.

0 comments: