? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Aug 23, 2009

Luahan hati Aku!!!!

Pagi jumaat aku dtg kerja dgn hati yg ceria...aku dah ade di pejabat seawal jam 7.15...jadi aku membuka suis apa yg patut..awal pagi ade sorg akak masuk pejabat aku lalu aku menegurnya seperti biasa dgn panggilan "akak"...aku ingat dia tak ade la niat lain hanya untuk menegur aku...rupanya tanapa aku sangka dia memulakan bicara..."ika akak nak ckp sikit tp jgn terasa"..aku pon dgrla....lalu dgn senangnya air mata aku mengalir...aku terlalu sedih dgn apa yg diungkapkan tu....aku terkilan kenapa ade yg ckp mcm tu..aku baik dgn org tp org balas aku dgn perkara mcm ne...aku malu sebab kerja aku di ofiz tdk menyenangkan mereka...lalu aku bercerita perkara ini semula kepada ibu aku dan ibu berkata " ika jgn dgr sgt kdg org yg sampaikan kt engakau tu pun dia mengata sama..." aku berfikir seketika...mungkin betol.....aku pon mengendahkan hal ini dan menjadikan ianya sebagai 1 pengajaran buat aku...jumaat lps aku dgn pertama kali menyailentkan hp aku...aku buat kerja seperti biasa...aku terfikir juga kata-kata abg syah yg pernah berpesan kat aku..."ika jangan terlalu rapat mahupun baik dgn org..ika nak kawan gn orang boleh tp jgn mudah menyenangi sikap mereka coz kita x tau pe niat mereka sebenar pada kita...kat dalam dunia ne mcm2 orang ade & sikap mereka berlainan.."aku terfikir hal ini dalam hatiku berdetik..."tol jugak pe abg syah ckp....lps ne aku akn lebih berhati2...sebab akak tu aku tgk suka nk korek rahsia org dan kerap bercrita hal org x mungkin hal aku pon die x bercerita...tol abg syah...anyway thankz to abg syah n ibui coz nek kn semangat aku balik dgn kata2 yg diberikan...ikotkan hati aku mau saje berhenti tp fikir balik aku x patut buat macam tu...thankz juge kpd mereka yg telah mengata aku dan menggangap bnd buruk pada aku..pape pon thankz...jgn menilai org@mengata org sesuka hati...fikirlah diri tu yg x seperfect mana..ingat la wahat org yg mengata aku..harini kau mengata aku x mungkin 1 hari akan ade org yg mengata kau....remember that...ok la aku buat ini sejadar untuk meluahkan pe yg aku rse..bulan puasa ne lbh baik byk kan amalan daripada melakukan bnd yg terkutuk mahupun mengata org....salam....


P/s : Kepada org ygda menegur sy tu thankz...sekurang2nya ika tau pe yg korg x puas hati dgn ika...mlm ne mau g terawih....huhu..insyaallah semoga niat aku ne dapat disempurnakan..amin...

0 comments: