? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Aug 23, 2009

Keindahan Kampung Ku...


  • Kampung ku yg kini didiami oleh HAJI OTHMAN & HAJAH KALSOM...

(mereka atok & nenek ku...hehehehe..)


  • Tanaman yg ade di hadapan rumah nenek...mcm2 ada..mai la dtg..hehehhe..



  • family aku yg begitu ceria...sangat sgt gan dorg ne..





  • aksi2 menarik aku ketika di kampung....penat jadi org terkenal ne ade je yg nak amek pic aku..hakhakhak...(perasan siot...)



  • Gmbr ketika kenduri..org yg dijemput da blk ne masa kami bedal semua makanan....hehehe..makan nasi ambeng...




Selamat pagi semua..hari ini aku bgn seawal pagi untuk bersahur dan menunaikan solat subuh..hati aku sayu tatkala ibu aku megejotkan untuk bgn bersahur coz hari ini hari pertama aku berpuasa..hehehehehe...alhamdulillah semuanya berjalan lancar dgn ape yg dirancangkan..pagi tadi aku sempat menggosok baju untuk aku pakai esok..kaen2 yg aku da cucu semalam hari ini telah aku keluarkan terlalu banyak untuk aku menyidainye..hehhehe..almaklumlah basuh baju seminngu sekali..hahahahha...hari ini dgn pe yg aku janji kan aku nk upload semua gmbr ketika aku di kampung minggu lepas..sebut pasal kampung...wahhhhh...aku rindu nk lek kg...kt kg hati aku begitu tenang sekalik..seperti aku ckp segala mslh lenyap macam tu je bila kite berada di kampung..ok la itu sje yg aku nk ckpkan...mau wat kja lagi ne...daaa....

  • P/s : SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM..PUASA JGN TAK PUASA....

0 comments: