? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Jul 14, 2009

Tugas Aku...

Tugas aku untuk seminggu ini terlalu berat bagi aku kerana aku kena cover kerja PA bos aku yang tidak ada selama seminggu..huhu..agak berat la tanggungjawab aku yela mana taknya aku pun baru sebulan kat situ dalam soala kerja aku tidak berapa kisah coz aku dah boleh buat tapi yg aku agak payah sgt tok msk kan dokumen dalam fail dan angkat call..bila berbunyi jer berderau darah aku mana taknya kalau aku ditanya pape yang aku tak tau ape aku nak jwb??huhuhu..mmg aku fobia..tp tak pe aku gunakan segala benda ne sebagai satu pengalaman sekurang2nya aku akan tau pasni ape nak jawab..hehehe..aku nak sambung wat kerja yang ada ne..daaa~~~

0 comments: