? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Jul 15, 2009

Hari Bermakna bagi kami...


Setiap 15hb adalah hari merupakan hari bermakna antara aku dgn die..pejam celik sekejap je usia hubungan aku dgn dia yang memasuki 7 bulan..macam2 hal yang kami tempuhi dan alhamdulillah segalanya dapat kami selesaikan walaupun kami pena buntu untuk memikirkan hal ini..kadang kami hampir selesaikan masalah ini dan masalah yang lain datang lagi..aku bingung..napa masalah aku dgn dia tidak mudah untuk diselesaikan..aku selalu terfikir.. tapai aku redha dgn ketentuan illiahi..segala yang berlaku atas kehendaknya..tp aku bersyukor kehadrat illiahi walaupun hubungan kami selalu mendapat gangguan tapi kami tetap berhubungan sehingga kini..sudah menjadi adat bila bercinta..tak semuanya manis yang kita tempuhi..kadang pahit pun terpaksa kita telah juga..segala maca ni menjadikan sebagi satu pengalaman baru..aku yakin hanya dia dihatiku dan aku sengguh menyayanginya...

0 comments: