? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Feb 16, 2010

salam perkenalan atok...

hye kwn2 da lame aku x munculkan diri di blog ne almaklum la terlalu byk keje2 yg berlambak m'hlg aku tok buka blog ne...(eleyh bkk fb ley tp blog byk alasan..hahaha..sbnrnye xde idea kot nk wt ayat ne..pala otak da kering...hehehehe..) ini ade 1 kisah diantara die dan aku..cuti raya cina yg lps ne aku bwa dia pulang ke kampung halaman utk diperkenalkan gan atok dan juge nenek..perjalanan dr KL ke MUAR hnya makan masa 2 jam shj tgk la spe yg bwa klu bkn EN ILLIASAQ kite..hahaha..ayah n ibu dok blkg da byk berdoa sepanjang perjalanan cuma bila da smp dipekan PAGOH tukar la driver coz ayah x bg EN ILLIASAQ drive lagi coz tkt beliau x fhm gan laluan nk msk ke kampung halaman..hehehe..almaklumlah jalan kampung aku tu bersimpang siur dan berliku-liku..silap bwa mau ke gaung masuk kite..hahah..berbanding gan jalan kampung die..setelah mengenyangkan perot di pekan PAGOH kami meneruskan perjalanan..smp di kampung nenek dan atok menyambut cucu-cucunya...aku perasan die terlalu pelik melihat EN ILLIASAQ..hahahaha...aku memanggilnya utk bersalaman gan atok..lalu dgn spontan atok bertanya pd aku.."TUNANG KAU KE IKA???" aku sengih lalu beredar dr situ..hahaha...alhamdullillah die blh memasuk kn diri die pada fmly aku..rajin jugak melihat die berborak gan atok nenek aku..cuma belum sempat aku selidik apalah yg atok n nenek bertanya padanya bila aku sebok menolong ibu gan cik ct aku tu memasak..heheh...alhamdulillah jugak nenek n atok merestui hubungan kami...alhamdulillah...amin..semoga atok n nenek mendoakan yg terbaik utk kami...dgn ini ATIQAH BT ZAINAL sgt menyayangi HJ OTHMAN & HJH KALSOM...hehehe...syg mereka...rindu mereka..

0 comments: