? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Aug 11, 2009

SALAM....

Salam buat teman-teman maaf sekiranya aku tidak lagi merasakan aku menyepikan diri..sebenarnya aku tidak la seperti yang kamu jangka..aku hanya mendiamkan diri kerana aku sedikit busy..aku sentiasa mengikuti perkembangan kawan2 aku yang lain dan aku juga selalu berhubung dgn mereka yang selalu mencari aku..thankz pada kawan2 yang lain walaupun korang busy macam ne skalipun tapi korang x pernah lupakan aku..thankz yaa..buat kawan yang terasa aku langsung tak berhubung dengan korang bukan aku yang tak nak berhubung dgn korang tapi aku kurang senang dengan tingkah laku anda..jadik aku diamkan diri saja tapi tak bermaksud aku senyap aku tak tahu perkembangan kalian..buat teman-teman yang lai semoga anda berjaya dalam hidup...
aku doakan kejayaan kalian dunia & akhirat..amin.
p/s : buat sapa yang terasa maaf huluran darai aku..tanam dalam hati dan diri *jgn nak mengata org sekiranya anda tdk sebagus mana..sebelum nak mengata org lihat la sendiri pada diri anda..jgn mudah nak mengata mereka..biarkan apa yg mereka lakukan..macam munirah ckp dgn aku hari tu kalau dkt mesir hari ini kau mengata org esok kau akan dapat bnd yang sama seperti engkau kata org itu..jadi buat teman jgn senang2 nk mangata org..*tananm kan pada diri kawan2 ku...amin..

0 comments: