? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Aug 17, 2009

Enjoy di kampung...

Ramai orang kata kampung la tempat untuk kita merehatkan kan diri@merehatkan kepala otak yg tengah serabut..itu mmg betul dan tidak di nafikan oleh aku..aku begitu seronok di kampung selama 2 malam aku disana segala masalah yg ade dlm otak ne hilang seketika..aku dpt melihat kehijauan alam semesta ne..wah aku begitu teruja..suasana riuh seperti dibandar langsung tdk kedengaran di kampung aku tu...aku begitu tenang di sana mana taknye kt kampung tu hanya ada datok gan nenek aku saje..aku dapat la memanjakan diri aku dgn mereka..aku jarang balik kampung sesekali aku balik kampung itu la masanya untuk aku memanjakan diri dgn mereka..aku sgt rapat dgn mereka..aku juga sgt syg akan mereka..selama aku di sana sempat la aku merakamkan aksi2 sedara mara aku bila da berkumpul tapi aku tdk sempat nk masuk kan nye hari ne coz camera x bawak..insyaallah kalau aku free esok aku akn masukkn segala gambar yg sempat aku ambil ketika di kampung...ok la aku smbung esok ye..aku kena cover kja org ne..daaa...assalamualaikum..

0 comments: