? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Aug 13, 2009

20 tahun usia ku..

Alhamdulillah kini usia ku sudah mencecah 20 tahun...terima kasih pada mu tuhan kerana engkau aku masih dapat hidup dan menikmati kenikmatan dunia yang telah engkau berikan..kini dgn usia ku sebegini insyaallah aku akn melakukan sesuatu perubahan terbaru pada diri aku..sila nantikan perubahan pada diri aku mungkin pada mereka yg tdk rapat dgn aku tidak mampu menghidunya...moga insan yg terlalu rapat dgn aku dapat menghidunya dan mayakini segala perubahan pada diri aku...segala yg berlaku pada diri aku diatas keizinan diatas dan kerelaan hati aku..semoga ape yang aku ingin kan sempena usia ku yg 20 tahun ini aku dapat menunaikan nye..doa ibu bapa.teman-teman sekeliling adalah pendorong semangat bagi aku untuk melakukannya..moga apa yg aku impikan kali ini tercapai..lakukannya dengan penuh keikhlasan ika moga segala yg engkau mahukan akan direstui olehnya dan akan dirahmati olehnya..amin..semoga berjaya dunia akhirat ika..moga segala impian kamu dimakbulkan oleh ALLAH SWT..amin..

0 comments: