? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Jun 27, 2009

MINAT KU PADA HOKI...
















minat aku terhadap hoki tidak mungkin hilang begitu saja..dari sekolah rendah sampai la ke sekolah menengah dan kini aku bermain hoki untuk team LHDN tetap kekal cara permainan aku..aku minat hoki sejak azali lagi dan mendapat sokongan dari family dan juga insan tersayang..kesian dgn dia tiap masa kena menemani aku main hoki..nasib la dia pun dulu pena main hoki jadi bukan penghalang baginya untuk ikot aku..dia memahami segala minat aku..kini aku tetap bermain untuk LHDN bersama teman seperjuangan aku yang lain ketika zaman persekolahan dulu..ini gambar yang sempat buah hati aku ambik ketika aku sedang bermain menentang pihak lawan..kami menang 6-0 ketika ini..

0 comments: