? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

May 26, 2009

aku udah boleh bergumbira!!

hari ini masa yg aku tunggu kini aku sudah tamat melalui hari2 yg penuh dgn kesengsaraan apabila aku terpaksa berjaga tgh mlm smp ke pagi semata-mata utk mendapatkan kejayaan yg mmg aku inginkan selama ne..smp demam la aku dibuatnya..itulah kata kwn2 aku org x pena study mmg cmtu..huhuhu..agak malu la aku..tp mereka memahami aku..bkn aku yg x nk study tp berjaga tgh mlm ne wt bdn aku penat sgt tp demi mencapai kejayaan..chewah..sng cte da x sanggup aku nak menghadapi paper yg sama tok kali ke2.hakhakhak..mula2 jeles juga melihat kwn2 yg sudah abes exam awal dr aku..wah jelesnye...tp hr ne aku da abes juga..huhuh..tp aku x blh nk bergembira sgt tkt disebalik kegembiraan terselit kesedihan..wah..menakotkan..ape2 pun aku udah berusaha sebaik mungkin utk menghadapi exam kali ini.cuma aku sedih klu ape yg aku hrpkn tdk berhasil.sedihnya nnt..tp x pe aku hrp doa restu dr org tua n berkat usaha aku dpt wt aku hepi pabila melihat result itu nnt..aku mahu kongsi kejayaan ini dgn org yg aku plg sygi sape lg klu bukan ibu gan ayah aku la..huhu..k la aku x larat sgt da ne..aku mahu menopup aku nye tido sok mlm aku mau tgk bola..masa lapang aku sudah dipenuhi dgn benda2 yg aku x sangka aku akn buat..hakhakhak..k2..mau tidur..daa~~~
(x bek tido maghrib la..) :-p

0 comments: